Bellarific Friday


Hoi, vrijdag dus tijd voor een Bellarific Friday kaartje voor het Stamping Bella Blogdeze keer met de stempels en Dies van de maand de Corkboard Backdrop en de Washi Tape Set 1.

Ik maakte een lay out van diverse printjes DSP uit de Mix 'n Up! Kit van dit kwartaal. Omdat de tintjes erg zacht zijn vind ik ze uitermate geschikt om een baby kaartje mee te maken en dat deed ik dus ook ;-) Ik stempelde Curvy Girl with a Newborn op Blending Card By X-Press It en kleurde Copic Markers. Ik stanste met de SnapShot Polaroid Cut It Out Dies de frame uit en knipte de Curvy Girl op maat. Voor de bovenkant van het frame stempelde ik een washi tape en emboste deze met wit embossingpoeder daarna stanste ik de washi uit met de Washi Tape Set Cut It Out Dies. De note blaadjes stempelde ik met de Corkboard Backdrop plus Notes.


Check ook eens de maandelijkse challenges op de Stamping Bella Sistahood Facebook Groep De uitdagingen zullen bekend worden gemaakt op de eerste vrijdag van de maand met nog steeds een gave prijs, $ 25 om in de shop te besteden! Klik gauw door naar de FB groep de challenge is al bekend!

Fijne vrijdag!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top