Guest Designer hÄnglar and Wings #2


Een hele goede morgen, lekker vroeg in de ochtend dan heb je nog wat aan je dag ;-) Vandaag weer een speciale post, ik werd gevraagd door Lisa van hÄnglar & Wings of ik Guest Designer wilde zijn in Juli en Augustus. Superleuk!!!! De stempeltjes van hÄnglar&Wings zijn ontzettend cute en van zweedse origine (je kent deze stempeltjes wellicht al als je langer stempelt, voorheen kwamen deze uit onder de naam hÄnglar & stÄnglar)


Dit meisje komt van de stempelset Matroser,  is gestempeld op Bristol Smooth Cardstock en gekleurd met Zig Markers. De tekst Love komt van de set hÄnglar med Julkula en de happiness van Tradsgardsmästare beetje mix-en  matchen en dan heb je vaak meer dan je denkt ;-) Bij het matrozen thema zocht ik wat Dies uit mijn collectie en stanste deze uit. Meer info over mijn kaartje vind je op het hÄnglar and Wings Blog

Een hele fijne dinsdag!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top