Mix 'n Up! Maandag #47


Goedemorgen! Vandaag een kaartje gemaakt met materialen uit de nieuwste Mix 'n Up! Kit. Op onze facebookgroep heeft Carmen een schets neergezet als uitdaging en dit is mijn interpretatie van de schets. Ik gebruikte het vrolijke DSP om de diverse laagjes te maken. Op de achtergrond het blaadje van de Stamp Market, de label is gemaakt met een label uit de Fold-Up Tag Die-namics. Het onwijs leuke stempeltje is een golden oldie en kwam ik tegen toen ik op zolder eigenlijk op zoek was naar wat anders hahaha. Ik kocht het stempeltje bij Aud, zij heeft deze destijds gemaakt speciaal voor de Nederlandse markt. (Helaas niet meer te koop) De tekst is afgedrukt met MFT Summer Splash Premium Dye Ink.

Meer weten over de Mix 'n Up! Kit? De Mix kost  € 22,50 inclusief verzending én 10 geprinte voorbeelden met werkbeschrijving. Meer info klik HIER en voor opgave kun je mailen naar mixnupkit@gmail.com Tevens hebben wij een exclusieve facebook groep waar je je creaties kunt delen, vragen kunt stellen en nog meer inspiratie op kunt doen.

Fijne maandag allemaal!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top