Guest Designer hÄnglar and Wings #1


Een hele goede morgen, lekker vroeg in de ochtend. Vandaag een speciale post, ik werd gevraagd door Lisa van hÄnglar & Wings of ik Guest Designer wilde zijn in Juli en Augustus. Superleuk!!!! De stempeltjes van hÄnglar&Wings zijn ontzettend cute en van zweedse origine (je kent deze stempeltjes wellicht al als je langer stempelt, voorheen kwamen deze uit onder de naam hÄnglar & stÄnglar)


Dit meisje komt van de set Tradsgardsmästare, in de set zitten vijf motiefjes en drie teksten. Ik koos voor het meisje en stempelde haar op Bristol Smooth cardstock met Versafine. Daarna bestrooide ik dit met clear embossingpoeder en verhitte met de heat tool . Het kleurwerk is gedaan met Zig Markers en de Zig blenderpen. De tekst Love komt van de set hÄnglar med Julkula de grote Hi letters zijn gestanst. De achtergrond heb ik gewatercolored met Distress inkt Twisted Citron.

Ik wens jullie een hele fijne dinsdag met veel Love!
Inge

1 opmerking

Back to Top