MFT July Card Kit, Let's Toast Day 2

Hoi! Vandaag laat het My Favorite Things Stamps team jullie voorbeelden zien met de Let's Toast Card Kit die vanaf morgen dinsdag 24 Juli verkrijgbaar is.  De Card Kit bestaat uit de A Toast to You Stamp Set, Let's Toast Die-namics, Meet in the Middle Interactive Die-namics en diverse kleuren cardstock.

Ik wilde een vrolijk en zomers kaartje dus koos voor felle kleurtjes. De achtergrond heb ik gestanst met de Sip Sip Hooray Die-namics. De glaasjes zijn gestanst met de Let's Toast Die-namics, deze zijn uit watercolor paper gestanst wat ik eerst met een blender brush en Peacock Feathers Distress Oxide inkt bewerkt heb. De tekst bubbels zijn gestanst met twee stansjes van de Peek a Boo Wheel Die-namics. Verder lekker veel laagjes en als laatste de tekst This Year, You Raised the Bar welke ik heb geembost met wit embossingpoeder op zwart cardstock.


Heel veel inspiratie en meer voorbeelden vindt je op het My Favorite Things Stamps Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top