MFT July Release Countdown Day 1


Hoi! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 9 Juli  16.00 (NL tijd )

Zeemeerminnen zijn lekker zomers, deze komen van de Mermaid For Each Other stempelset. Ik heb ze gestempeld met zwarte inkt en daarna gekleurd met Copic Markers en de staartjes wat Stickles gegeven voor het bling extraatje. Bij de tekst vind ik het zonnetje goed passen, deze heb ik gestanst met de Sunny Skies Die-namics. De achtergrond heb ik gewatercolored met de Distressed Patterns stempelset. Sending you all Sunny Smiles!

Dank je wel voor het langs komen en vergeet vooral niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!
Inge


3 opmerkingen

  1. Heel erg gaaf kaartje! Deze stempelset is wel weer heel erg leuk, ze maken het me wel moeilijk met deze release weer, haha, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cute card again today. Thank you so much for participating in this blog hop and giving us an opportunity to see your pretty cards. This was a very fun Blog Hop!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. They look like the best of friends, Mermaid friends! What a wonderful release, so many goodies

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top