MFT July Release Countdown Day 2

Hoi! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 9 Juli  16.00 (NL tijd )

Vandaag een kaartje met Fairy-Tale Friends stempelset in combinatie met natuurlijk de Magical Rainbow Die-namics. Unicorns en regenbogen passen perfect bij elkaar! De hype van regenbogen op kaarten is nog lang niet voorbij ;-) Ik maakte eerst een doorkijkje met de Inside and Out Stitched Circle STAX Die-namics. Hierna stanste ik de regenboog uit diverse kleuren cardstock en plakte deze op de basisvorm van de Magical Rainbow Die-namics en plaatste deze in het doorkijkje. De voorkant bestempelde ik met de tekst en hier plakte ik ook de uitgestanste wolken op. De unicorn is gekleurd met Copic markers en de vleugels zijn gekleurd met Stickles daarna is de unicorn opgeplakt met foam tape. Een superkleurig en vrolijk kaartje is het geworden!


Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een nog hele fijne zondag!
Inge

2 opmerkingen

  1. Super cute card. I am a huge fan of little Unicorns....they bring magic .....and good wishes.
    Thank you so much for sharing your sweet card today.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top