Bellarific Friday


Hoi, vrijdag dus tijd voor een Bellarific Friday kaartje voor het Stamping Bella Blogdeze keer met een stempel uit de nieuwste collectie. Ik koos voor de Oddball Mermaid Set in combinatie met de Oddball Mermaid Set Cut It Out Die

Ik vind deze stempel geweldig, lekker weird ik hou ervan! Ik heb Oddball Mermaid gestempeld op Blending Card By X-Press It en gkleurd met Copic Markers. Voor de achtergrond heb ik verschillende kleuren cardstock en DSP gebruikt en op het witte panel heb ik gewatercolored. De tekst komt van de Unicorn Sentiment Set en die vind ik erg leuk bij haar passen.




Check ook eens de maandelijkse challenges op de Stamping Bella Sistahood Facebook Groep De uitdagingen zullen bekend worden gemaakt op de eerste vrijdag van de maand met nog steeds een gave prijs, $ 25 om in de shop te besteden! Klik gauw door naar de FB groep de challenge is al bekend!

Fijne vrijdag!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top