Countdown Kickoff - 5 Days Until the New Release

Hoi! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 3 september 16.00 (NL tijd )

Alle fans van Birdie Brown komen met deze release ruimschoots aan hun trekken er verschijnen 4 verschillende BB setjes aankomende dinsdag! Whoohoooooo! Vandaag een kaart met BB Sweater Weather in the Woods. Ik koos het vosje en stempelde hem op Blending Card By X-Press It en kleurde met Copic Markers. Op de achtergrond zie je de Knitted Sweater Background stempel die super goed bij deze set past. Voor de blaadjes op de achtergrond heb ik een stuk watercolor paper met Jellybean Green Color Burst besprenkeld en daarna met water bespetterd. Een supermooi effect geeft dit, mijn handen deden ook gezellig mee, helemaal groen hahaha. Puntje van aandacht voor de volgende keer ;-) Daarna heb ik de blaadjes met de Falling Leaves Die-namics uitgestanst en achter het vosje geplakt. De Bold Stripes Cover Up Die-namics heb ik niet helemaal gebruikt maar er een stuk vanaf gesneden, heel makkelijk en je krijgt meteen een ander effect.

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!
Inge

10 opmerkingen

  1. love how you used the patterned paper, cute card design
    thanks for sharing
    Barb Housner

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You did such a wonderful job with this card! Thank you for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OH my! That color combo is amazing! And the fox..... I MUST have this set! Beautiful card I just love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute fox, love the layering on your pretty card!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This little guy is so cute!! Love your layering and colors

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable card. Love the new background stamp. And the sentiments in this release are really fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so sweet. I love the color palette.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top