Guest Designer hÄnglar and Wings #3


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag mijn laatste post als guest designer alweer maar... ik heb ontzettend gaaf nieuws. Lisa heeft gevraagd of ik voor vast het hÄnglar & Wings DT kom versterken en daar kon ik geen nee op zeggen. Helemaal blij!!! Dus vanaf nu elke week op mijn blog op de maandag een kaartje met een hÄnglar & Wings stempelset, woohoo!


Voor vandaag maakte ik een kaartje met het jongetje van de set Trädgardsmästare stempelset. Het meisje uit deze set kleurde ik al eerder en kun je hier vinden. Ik stempelde het jongetje op Bristol Smooth watercolor cardstock en kleurde met de Zig markers en de Zig blenderpen. De tag op de achtergrond stempelde ik met de accessoires die ook bij deze stempelset zitten een harkje en schepje. Verder laagjes cardstock en patterned paper in bijpassende kleuren en natuurlijk wat watercolor op de achtergrond met Distress Ink ( Tumbled Glass)

Ik wens jullie een hele fijne en gezellige dinsdag!
Inge

4 opmerkingen

  1. helemaal leuk is deze zo ! geslaagde creatie
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtig kaartje gemaakt.
    Terecht dat ze je in het DT vragen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yeah, gefeliciteerd Inge.
    Je kaartje is weer top.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Inge. Zij hebben dus ook jouw creativiteit ondenkt. Proficiat.
    Veel plezier met deze stempellijn. Dat gaat vast wel lukken 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top