hÄnglar and Wings, Kalasflicka


Goedemorgen! Ik wens jullie alvast een gezellig begin van de week. Vandaag heb ik voor jullie een hänglar and Wings kaartje gemaakt met de Kalasflicka ( Party Girl) stempelset . De teksten komen van de Clear Stamps stempelset


Het meisje is gestempeld op Bristol Smooth Watercolor Carstock en heb ik gekleurd met Tom Bow Markers en de Zig Blenderpen want die kun je ook gewoon gebruiken in combinatie met de Tom Bows ;-) Ik heb haar daarna uitgeknipt. Het raampje heb ik gestanst uit wit cardstock en de gordijntjes zijn gesneden uit DSP en achter de raampjes geplakt. De achtergrond is gewatercolored met Distress Inkt.


Tip: Als ik stempel dan maak ik bijna altijd twee keer een afdrukje. Heel handig als je kleurwerk toch niet is wat je dacht dat het zou worden, yup hier beland met regelmaat wat in de prullenbak,  of gewoon om als voorraad te hebben als je nog een kaartje met dezelfde afbeelding wilt maken. Zeker in het geval van heat embossen met embossingpoeder, wat ik hier heb gedaan, scheelt het je heel veel tijd.
Stempels maak ik schoon met Hero Arts Ultra Clean, de beste cleaner die ik tot nog toe heb gebruikt.

Ik wens jullie een hele fijne maandag!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top