MFT Color Challenge #126

 Hoi hallo, vandaag heb ik een kaart gemaakt voor de twee wekelijkse kleuren uitdaging van My Favorite Things Stamps. De kleuren combinatie deze keer is met Grout Gray, Lemon Chiffon, Orange Zest en Milk Chocolate.

Dit lieve Pure Innocence meisje, Li'l Pumpkin is één van de stempelsets die afgelopen dagen opnieuw is uitgebracht en blijft wat mij betreft tijdloos voor deze tijd van het jaar. Ik heb haar gecombineerd met de Falling Leaves Die-namics. Ik heb voor de blaadjes eerst met de Distressed Patterns en Distress Ink wat gestempeld op een stukje watercolor papier en daarna de blaadjes uitgestanst. Zo krijg je her en der vlekjes op de herfstblaadjes. Het meisje is gekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers op Bristol Smooth watercolor paper.

Je hebt tot en met woensdag 9 oktober de tijd om je kaart/creatie te plaatsen op het My Favorite Things Blog. Succes!
Ik wens jullie allemaal nog een gezellige donderdag!
Inge

1 opmerking

Back to Top