Vault Release Day 2

Hee hallo en leuk dat je langskomt. Vandaag fantastisch nieuws! My Favorite Things Stamps steekt een aantal oude sets in een nieuw jasje ( 2.0)Dus heb je in het verleden sets gemist dan is nu je kans op deze te bestellen. Let op, het zijn niet precies dezelfde sets, er zijn hier en daar aanpassingen gedaan.

De á La Modes serie van MFT was altijd een favoriete serie van mij dus ik ben heel blij met de terugkomst van in ieder geval één setje ( en nog koffie gerelateerd ook, yay!) Miss You a Latte. LOVE!  Ik stempels haar op watercolor paper en kleurde met de Zig Clean Color Real Brush markers en de Zig Blenderpen. De lay out is opgebouwt uit veel laagjes met watercolor op de achtergrond gestempeld met de Distressed Patterns stempelset. De Card Sized Confetti Stencil Set heb ik gebruikt op de achtergrond en heb ik geembost.

Naast deze set is er nog meer! Kijk voor inspiratie op het My Favorite Things Stamps Blog
Ik wens jullie een fijne dag!
Inge

1 opmerking

Back to Top