Are You Ready? - 2 Days Until the New Release

Hoi, leuk dat je langskomt! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 8 oktober 16.00 (NL tijd )

Wat een regen- en stormachtige dag! Hier staat de verwarming aan, drinken we loeihete thee en eten zelfgemaakte worteltaart mmmmh. Je moet toch wat om het gezellig te maken he hahaha. Ondertussen knutselde ik ook dit vrolijke kerstkaartje met pocket. De pocket zelf heb ik nog gestanst met de Captions Alphabet Die-namics. Het grappige rendiertje van de Festive Friends stempelset stempelde ik met zwarte inkt op wit cardstock en stanste deze uit met de Festive Friends Die-namics. Zijn neus maakte ik met een rode enamel dot. In de pocket ,welke is gestanst met de Gift Card Pocket Die-namics, is ruimte voor een gift card of een zelfgemaakte tag waar je nog een extra tekst op zet. Met de fleurige papiertjes op de achtergrond is het een super vrolijk kerstkaartje geworden.

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een nog hele fijne zondag!
Inge


1 opmerking

  1. What a great card you've made and an extra is that there will be a note or gift card stuck in the pocket. I also like that the reindeer is not colored so that his shiny red nose is more noticeable.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top