Halfway to the Big Day - 3 Days Until the New Release

Hoi, leuk dat je langskomt! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 8 oktober 16.00 (NL tijd )

Kerst en cadeau doosjes zijn uiteraard een geweldige combinatie. En toen ik de Joy, Love and Peace Die-namics in mijn handen had moest ik er gewoon een shaker van maken... op een doosje ;-) De uitvoering is heel simpel gehouden zodat de focus naar de mooie uitgestanste tekst en de shaker gaat.

Voor het bijpassende kaartje stanste ik de Merry and Bright Die-namics uit Kraft cardstock en daarna nog twee keer uit wit cardstock en plakte dit op elkaar zodat je wat meer dimensie krijgt. Plakje chocolade in het doosje en cadeautje is klaar om weg te geven ^_^

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een hele fijne zaterdag en tot morgen!
Inge

1 opmerking

  1. What nice gifts for someone--the card and the chocolates. I love the holiday look of both of your beautiful cards.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top