MFT Color Challenge #127

Hoi hallo, vandaag heb ik een kaart gemaakt voor de twee wekelijkse kleuren uitdaging van My Favorite Things Stamps. De kleuren combinatie deze keer is met Blue Breeze, Blue Yonder, Steel Grey en Tangy Orange.

Dit is zo een kleurencombinatie die voor mij nooit verveeld, vooral door het blauw en grijs. Ik hou van die kleurtjes ^_^  Ik koos ervoor om de Joyful Wreath Die-namics alleen te gebruiken voor deze kaart. Het is zo een mooie Die-namics waar je eigenlijk verder niets bij nodig hebt als je gaat voor Clean en Simple deze kerst. De krans is uit beide blauwtinten gestanst, de besjes uit Tangy Orange. De tekst Joy heb ik Ć©Ć©n keer uit Steel Grey gestanst en drie keer uit wit cardstock, daarna heb ik alle laagjes op elkaar geplakt, zo word de tekst niet zo "plat". Aan de bovenkant van de krans strikte ik wit lint en hing er twee belletjes aan. (strikjes strikken is niet Ć©Ć©n van mijn talenten, yep there I said it, ben ook niet helemaal tevreden met hoe het strikje zit maar hee, tis handwerk en ik was het prutsen zat hahaha ;-))


Je hebt tot en met woensdag 23 oktober de tijd om je kaart/creatie te plaatsen op het My Favorite Things Blog. Succes!
Ik wens jullie allemaal nog een gezellige donderdag!
Inge

1 opmerking

  1. En clean en simpel kerstkaartje met belletjes. Helemaal leuk! En inderdaad, gave kleuren :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top