Workshop bij Doe@Ding

Hoi, weekend is weer voorbij gevlogen!  Afgelopen zaterdag gaven Angela en ik weer een My Favorite Things Workshop bij Doe@Ding. De twee projectjes die de workshoppers bij mij hebben gemaakt zie je hierboven en hieronder. De projectjes van Angela kun je terug vinden op de facebook pagina van Doe@Ding

Bij mij werden twee cadeau enveloppen met wat extra's gemaakt. De bovenstaande is gemaakt met behulp van het Envelop Punch Board. Nog steeds een succes en zeker in combinatie met deze Sun-Lovin' Santa stempelset. Ik vind 'm geinig, net weer even anders als alle traditionele kerst stempelsetjes.

De tweede cadeau envelop maakte ik met behulp van het Gift Bag Punch Board en combineerde deze met de Cup of Love stempelset en de Café All Day Die-namics.

In de envelop is plek voor een kaart met een zakje instant koffie.

Er volgen dit jaar nog twee My Favorite Things stamps workshops bij Doe@Ding te weten zaterdag 9 november en zaterdag 7 december. Al deze dagen zijn de workshops van 10.00 tot ongeveer 15.00 Wacht niet te lang want de MFT workshops zijn snel vol!  Wil je ook graag een workshop bijwonen? Mail dan even naar info@doeading.nl voor alle details.

Hele fijne dag!
Inge

2 opmerkingen

  1. Het was weer een superleuke workshop Inge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was super leuk om te maken! Morgen zet ik mijn workshop-resultaten op mijn blog. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top