November Countdown Kickoff - 5 Days Until the New Release

Hoi, leuk dat je langskomt! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 5 november 16.00 (NL tijd )

We beginnen de countdown met nu al één van mijn favo wintersets, de BB Snow Buddies. Alleen het hondje al, lief!!! Ik stempelde op Blending Card By X-Press It en kleurde met Copic Markers, daarna stanste ik het hondje, meisje en het hekje uit met de bijpassende BB Snow Buddies Die-namics. Met de Snowy Hillside Die-namics maakte ik een pocket om de tag in te doen. Op de tag heb ik met de Winter Stencil Strips een strip geblend met het "truien"motief. De tag zit niet vast  geplakt maar kun je eruit halen om nog een extra boodschap te schrijven.

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!
Inge

5 opmerkingen

  1. Wat een snoezig kaartje Inge! Ben bang dat mijn wensenlijstje weer langer gaat worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is so super cute, Inge! I love the sweet little scene you have created. Thanks so much for sharing your the wonderful inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the card, this set is my favorite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the gorgeous inspiration. The new release seems to be amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. professional writers to do your research paper instead of cheaply opting to hire nonnative English speakers. The writers there are skilful, humble, passionate, Buy Hrm Dissertation uni teaching and tutoring from personal experience, and exited to show you the way.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top