November Stay Tuned! We Have More in Store - 4 Days Until the New Release

Hoi, leuk dat je langskomt! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 5 november 16.00 (NL tijd )

En vandaag zo iets ontzettends leuks en nieuw bij MFT, Hot Foil Dies! Hiermee krijg je een prachtige chique uitstraling op je projecten. de Impressive Thank You Die-namics is één van de eerste Hot Foil Dies van MFT. Voor het gebruik van deze Die-niamcs heb je een Hot Foil Machine nodig, ik kocht de Spellbinders Glimmer Hot Foil Machine. Voor het gebruik hiervan kun je diverse filmpjes vinden op You Tube.

Ik maakte een doosje voor een plak chocolade plus een bijpassend kaartje. Op deze foto zie je goed de mooie zilveren look van de Thank You tekst. Je kunt heel veel verschillende kleuren foil kopen, ik hield het even bij de rolletjes die bij de machine werden geleverd en heb hiermee wat testjes gedaan. Het effect is echt cool!

Doosje open met kaart

Doosje helemaal open. Tis maar goed dat ik heel veel chocolade niet meer mag eten hahaha. Ik doe al een paar maanden het Low Fodmap Dieet en hierdoor ben ik wat beperkter in wat ik mag eten en niet. (Gelukkig mag de Tony Chocolonely 51% Puur Amandel Zeezout wel :P)

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

2 opmerkingen

  1. Beautiful Inge! I absolutely love your card! The colors and flowers in the background are great!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the gorgeous inspiration. The new release seems to be amazing!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top