October Vault Release Day 1

Hee hallo en leuk dat je langskomt. My Favorite Things Stamps steekt een aantal oude sets in een nieuw jasje ( 2.0) Dus heb je in het verleden sets gemist dan is nu je kans op deze te bestellen. Let op, het zijn niet precies dezelfde sets, er zijn hier en daar aanpassingen gedaan.

Ik maakte voor de eerste dag van the Vault een kaart met de Birdie Brown Toasty Greetings stempelset en koos voor de grappige kleine pinguin. De Pinguin is gestempeld met Memento Black en daarna gekleurd met Copic Markers. De achtergrond heb ik geembost met het stencil Peace, Love and Joy. De lay out is verder gemaakt met de nieuwe Gift Tag Die-namics en de Joyful Wreath Die-namics. Omdat deze laatste Die-namics erg delicaat is raad ik je aan deze uit te stansen met de Large Metal Adapter Plate for Die-namics. De tekst warm wishes heb ik gestempeld met Versamark en geembost met wit embossingpoeder.
Naast deze sets is er nog meer! Kijk voor inspiratie op het My Favorite Things Stamps Blog
Ik wens jullie een fijne dag en tot morgen!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top