Mix en Match #36


Hoi, vandaag de maandelijkse Mix en Match post samen met Inge, Sandra, Ellen en Mariken. Voor nu een schets gekozen door Ellen


Ik maakte een kaart met de mooie achtergrond Die, de Bold Stripes Cover-Up Die-namics van My Favorite Things Stamps.Deze was mijn uitgangspunt voor de schets met al de strookjes. Het lieve meisje is een stempel van hÄnglar and Wings en komt van de set Par met Skylt en ik heb haar gekleurd met Zig Clean Color Rela Brush Markers.De tekst komt van The Stamp Market, Bear Hugs. Op de achtergrond blaadjes die ik heb gestanst met de Falling Leaf Die-namics


Ik ben heel erg benieuwd wat mijn mede mixers ervan gemaakt hebben. Klikken jullie mee naar SandraEllenMariken en Inge? Tot vanmiddag voor nóg een kaartje, yahoo ^_^

Inge

Geen opmerkingen

Back to Top