hÄnglar and Wings, väntande tomtar


Hoi en goedemorgen! Wat een heerlijk weekend heb ik gehad, vrijdagavond begon al goed met een Sushi date met Rachél lekkuuuur! Zaterdag was ik in Spijkenisse bij Doe@Ding om een workshop te geven samen met Angela en gisteren lekker aanrommelen en s'middags naar de film...ik heb genoten!
Nu een fris begin van een nieuwe week met deze hänglar and Wings pocket kaart.


Het schattige kaboutertje komt van de stempelset Väntande Tomtar en heb ik gestempeld met Versafine zwart op Bristol Smooth Watercolor Cardstock. Hij is gekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers.


De lay out is gemaakt met een Planner Essentials set van ECD. Ik heb voor het kaartjes diverse blauw tinten, zilverkleurig papier en kraft gebruikt. Een prachtige combinatie voor kerstkaarten. De teksten komen van de Granar en Pyntande Tomtar stempelsets.

Ik wens jullie een fijne week,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top