MFT Color Challenge #130

Hoi hallo, vandaag heb ik een kaart gemaakt voor de twee wekelijkse kleuren uitdaging van My Favorite Things Stamps. De kleuren combinatie deze keer is met Gravel Gray, Tangy Orange, Jellybean Green en Milk Chocolate

Ik maakte een niet zo traditioneel kerstkaartje met wel de traditionele kleuren van de challenge. Overigens kan dit kaartje ook als niet kerstkaart verstuurt worden, iedereen kan wel wat Joy gebruiken altijd toch ^_^  De prachtige bloem van de Fantasy Florals nam ik als achtergrond en stempelde hier wat spetters overheen met de Distressed Patterns stempelset. Van de Filled with Joy Die-namics gebruikte ik de Joy tekst om uit te stansen en stempelde er de sending you lots of joy bij van de Filled With Joy stempelset.

Je hebt tot en met woensdag 11 december de tijd om je kaart/creatie te plaatsen op het My Favorite Things Blog. Succes!
Ik wens jullie allemaal nog een gezellige donderdag!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top