November Vault Release Day 2

Hee hallo en leuk dat je langskomt. My Favorite Things Stamps steekt een aantal oude sets in een nieuw jasje ( 2.0) Dus heb je in het verleden sets gemist dan is nu je kans op deze te bestellen. Let op, het zijn niet precies dezelfde sets, er kunnen hier en daar wat aanpassingen zijn gedaan.

Deze Pure Innocence Cute-a Tude is gewoon te grappig en eigenwijs en ik maakte dan ook graag een kaart met haar. De lay out is opgebouwd uit roze cardstock en velletjes uit twee Paper Packs, Sweet Celebration en de Sweet Stack. Het laatste laagje is vellum en heb ik bespetterd met  witte inkt van Kuretake. het meisje is gekleurd met Copics. De tekst is op zwart cardstock gestempeld met Versamark, daarna besprenkeld met wit embossingpoeder en verhit met de heat tool. Als laatste heb ik hier en daar nog wat glittertjes geplakt.

Naast deze sets is er nog meer! Kijk voor inspiratie op het My Favorite Things Stamps Blog
Ik wens jullie een fijne dag!
Inge

1 opmerking

  1. I love this set! Totally reminds me of my daughter! I love all the layers and colors you used!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top