December Countdown Kickoff - 5 Days Until the New Release

Hoi, leuk dat je langskomt! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 10 december 16.00 (NL tijd )

Ik maakte een doosje met behulp van het Envelope Punch Board met daarin plaats voor een bijpassend kaartje en een stuk chocola. De voorkant van het doosje heb ik versierd met de prachtige Rose Garden stempelset. Supermooi om als achtergrond te stempelen! De Smile is gestanst met de Big Smile Die-namics en de tekst erbij is gestempeld met een tekst van de Smile Maker stempelset, Een set die als kaartenmaker niet in je collectie mag ontbreken want wie glimlacht er nou niet als ie een zelfgemaakte kaart ontvangt (en maakt!)


Doosje open, bovenop het kaartje en daaronder een stuk Ritter chocola ^_^

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!
Inge

2 opmerkingen

  1. Ik krijg al een smile als ik je kaart alleen al hier kan bewonderen ;-) Heel leuk is deze!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The roses are beautiful. Thanks for the amazing inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top