hÄnglar and Wings, Julia och Julius


Goedemorgen, in de hele maand december kun je op het hÄnglar and Wings blog  elke dag een Advent Post vinden. Veel ideetjes om op te doen dus zeker de moeite waard om elke dag even een kijkje te nemen!


Ik maakte voor vandaag een doosje waar 6 theelichtjes in passen. Het mooie achtergrond papier vond ik bij de Action in een 30 cm  x 30 cm blok met kerst papier (voor slechts € 1,99, een koopje!) Het grappige kerstballen jongetje komt van de set Julia och Julius. Het meisje in de set heeft de vorm van een kerstboom, erg grappig en origineel vind ik deze stempelset.


Ik kleurde weer mijn mijn Zig Markers en de Zig Blenderpen en knipte daarna met de schaar het kerstballenjongetje uit. De tekst Merry Christmas komt van de Granar stempelset, stempelde ik met Versafine Black op een strookje papier en plakte dit op met foam tape.

Ik wens jullie een hele fijne en gezellige maandag!
Inge

1 opmerking

Back to Top