December Vault Release Day 2

 Hee hallo en leuk dat je langskomt. My Favorite Things Stamps steekt een aantal oude sets in een nieuw jasje ( 2.0) Dus heb je in het verleden sets gemist dan is nu je kans op deze te bestellen. Let op, het zijn niet precies dezelfde sets, er kunnen hier en daar wat aanpassingen zijn gedaan.

Ik koos het schattige Pure Innocence meisje, Crafty Friends en omdat ik best veel Crafty Friends heb ( lucky me!) is dit stempeltje weer een welkome aanvulling op mijn stempelcollectie. De set bevat dit meisje en verschillende bijpassende teksten. Superleuk voor op een kaart maar vergeet ook de envelop niet! Enig toch als je al een versierde envelop tussen de post ziet zitten ^_^ Z
Ik stempelde het meisje met Versafine Black, besprenkelde haar met clear embossingpoeder, verhitte met de heat tool en kleurde  met Zig Markers. Voor de lay out gebruikte ik een tag ( altijd goed) en verschillende circkels. I ❤ stamps, lief!

Naast deze set is er nog meer! Kijk voor inspiratie op het My Favorite Things Stamps Blog
Ik wens jullie een fijne dag en tot morgen!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top