hÄnglar and Wings, Gert och Getrud


Hoi en goedemorgen, kerst 2019 ligt alweer achter ons en we maken ons op voor de oliebollen en een knallend uiteinde. Maar eerst nog even een nieuwe hÄnglar and Wings post op mijn blog, de laatste van dit jaar! Ik maakte deze kaart met de nieuwe Gert och Getrud stempelset en stempelde het meisje op Bristol Smooth Watercolor Cardstock met Staz On. Ik kleurde haar daarna met Zig markers.


De lay out van de kaart is gemaakt met diverse printjes designpapier en kraft cardstock. Achter het meisje stanste ik de Mesmerizing Mandala Die-namics van MFT in het wit uit en bestempelde deze met een spetter stempel, water en distress inkt. De stempelset is uiteraard waanzinnig goed geschikt voor valentijn maar ook voor elke andere feestelijke gelegenheid zo met die hartjes ^_^

Ik wens jullie allemaal alvast een heel goed uiteinde en een creatief en liefdevol 2020!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top