MFT Color Challenge #131

Hoi hallo, vandaag heb ik een kaart gemaakt voor de twee wekelijkse kleuren uitdaging van My Favorite Things Stamps. De kleuren combinatie deze keer is met Grout Gray, Sour Apple, Blu Raspberry en Wild Cherry.

Omdat ik nog steeds niet genoeg kerstkaartjes heb ( meh!) dacht ik hee deze combinatie is perfect voor nog een kerstkaart. Ik stempelde met diverse stempelsets van Birdie Brown. Snow Buddies voor het hondje en het hekje, Toasty Greetings voor de tekst onder de vierkantjes, You Gnome Me voor de Hello tekst en de tekstbubbel komt van de Magical Friends stempelset. Het hondje heb ik gekleurd met Copic Markers.


Je hebt tot en met woensdag 11 december de tijd om je kaart/creatie te plaatsen op het My Favorite Things Blog. Succes!
Ik wens jullie allemaal nog een gezellige donderdag!
Inge

1 opmerking

Back to Top