Mix en Match #38


Goedemorgen! De laatste Mix van het jaar alweer, wow. Mariken zocht deze keer een schets uit, een mooie clean and simple schets.

Ik bestelde afgelopen week de Mystery Christmas Mini Kit bij Studio 92 en ben er heel blij mee. In een relatief korte tijd heb je een kaart in elkaar geflanst. Simpel wat onderdelen uit de kit met elkaar combineren en klaar! Zeker in deze drukke tijd van het jaar is het heel fijn om niet te hoeven stressen als je nog kerstkaarten te kort komt ( yup, that's me) alles is al gestempeld en voorgestanst.
Ik heb alleen maar de Mini Kit gebruikt in combinatie met het streepjes papier van My Favorite Things Stamps, that's it. De mini van vind ik helemaal ge-wel-dig!



Ik ben heel erg benieuwd wat mijn mede mixers ervan gemaakt hebben. Klikken jullie mee naar SandraEllenMariken en Inge?

Fijne zondag voor iedereen!
Inge

1 opmerking

  1. Super hip deze mini van! Echt een geweldig leuk kerstkaartje. Ondanks dat jullie met dezelfde schets werken zijn de kaartjes toch echt heel verschillend, gaaf is dat!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top