hÄnglar and Wings, Hjärtevänner


Hoi en goedemorgen, alle feestdagen zijn weer voorbij en het gewone leven begint weer en ergens vind ik dat ook wel heel erg fijn, het ritme er weer in. Ik start de week met een kaart gemaakt met de Hjärtevänner stempelset van hÄnglar and Wings.


Het meisje stempelde ik met Versafine Black op Bristol Smooth Watercolor Paper en liet dit even goed drogen. Vaak stempel ik een dag van te voren als ik met watercolor aan de gang ga omdat je dan het minst risico hebt op door vloeien van de inkt. Ik kleurde haar met de Zig Clean Color Real Brush markers en TomwBow markers, deze kunnen samen prima gecombineerd worden. Het hartje heb ik nog beglitterd met de Wink of Stella Clear pen maar helaas weer niet op de foto te zien :P De hartjes die ik heb gestempeld op de achtergrond komen ook uit de Hjärtevänner stempelset evenals de tekst.

Ik wens jullie een goed begin van de week,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top