February Halfway to the Big Day - 3 Days Until the New Release

Hoi en gezellig dat je weer langs komt!  Het is weer die tijd van de maand woohoo, we gaan aftellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 4 februari 16.00 (NL tijd )

Deze maand niet een stempelset met één Pure Innocence meisje maar een set met twee feestelijke meisjes de Birthday Besties. Ik gebruikte er eentje op deze kaart en kleurde haar met Copic Markers.Op de achtergrond mega veel laagjes van het nieuwe Birthday Brights Paper Pack, ik hou van dit papier met allerlei vrolijke tintjes die onderling prima te gebruiken zijn! De Hooray is gestanst met de Hip Hip Hooray Die-namics de tekst aan de zijkant komt van de stempelset en is uitgestanst met de Little Note Stripes Die-namics.
(Het leuke witte kleedje is gehaakt door mijn vriendin Sandra en geeft net wat extra's aan de foto vind ik zelf ^_^ thanks San!!!)



Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een hele fijne zaterdag en tot morgen!
Inge

6 opmerkingen

  1. Superlief kaartje Ing! Wat staat het kleedje leuk....😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke feestelijke kaart met dat leuke meisje erop. Jij maakt altijd zulke mooie laagjes zonder dat het druk wordt (vind ik). Hier ook weer, mooie kleurtjes ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like the layers and how well they work together.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top