Karin Joan, Blooming


Hee hoi en goedemorgen, een bloemig kaartje weer vandaag met allemaal Blooming producten van Karin Joan voor Studio Light.


Ik stanste de tekst Bloom van de  Karin Joan Collection Blooming - Stamp & Die Cut Set - BASICSDCKJ01 uit papier van het Paper Pad Karin Joan Collection Blooming - Paperpad A5 - Green/Blue PPKJ01. Dit papier wat ik koos uit het Paperpad heeft een prachtig verloop van wit naar blauw/groen! Ik stanste de tekst Bloom nogmaals twee keer uit maar nu uit wit cardstock en plakte alles op elkaar. Zo krijgt de tekst met "body".
Uit de Karin Joan Collection Blooming - Die-Cut Block A5 - A5STANSBLOKKJ02 en 01 haalde ik diverse Die Cuts en combineerde deze met elkaar. De tekst komt ook uit het blokje. Alles past zo mooi bij elkaar uit deze serie, ben er nog steeds helemaal weg van! Alle producten zijn te verkrijgen via jouw hobbywinkel.

Ik wens jullie een fijne dag, ik ben aan het workshoppen bij Doe@Ding en geef deze keer niet zelf de workshop maar mag lekker aanschuiven bij Charlene van de Vorst. Ik ben zo benieuwd!

Liefs,
Inge

3 opmerkingen

  1. Wat een prachtig kaartje Inge! Ik houd van deze kleurtjes. Veel plezier bij de workshop vandaag, wij komen binnenkort weer lekker bij jou workshoppen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Inge,

    alweer zo'n prachtige lentekaart!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top