Mix en Match #40


Goedemorgen! Het is weer Mix and Match tijd, deze keer koos Inge een schets uit. Een hele fijne en bruikbare schets.


Ik maakte een Mix van My Favorite Things Stamps en Stampin' Up materialen. Als basis laagjes van designer series paper ( het papier wat je hier ziet zit allemaal in de Mix 'n Up! Kit die Carmen en ik samen maken, meer info hier) Lekkere frisse lente kleurtjes, oh ik ben zo aan de lente toe! De tekst Hooray, het ballonetje met pakje en de tekst op het zwarte ccardstock komen allemaal van My Favorite Things Stamps.

Ik ben heel erg benieuwd wat mijn mede mixers ervan gemaakt hebben. Klikken jullie mee naar SandraEllenMariken en Inge?

Fijn weekend voor iedereen!
Inge

5 opmerkingen

  1. Wat een prachtkaartje weer! Mooi, die zachte en lente achtige kleuren! Fijn weekend! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is echt zò mooi!! Krijg meteen zin om zelf ook zoiets leuks te gaan maken :-) Maar eerst de strijk was wegwerken......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker fris verjaardagskaartje is het geworden. Met deze schets kun je inderdaad alle kanten op waardoor er weer heel verschillende kaartjes te zien zijn van jullie jubilerende team!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, lente! Jouw kaartje helpt absoluut om het goede gevoel te krijgen. Heerlijke kleurtjes heb je gebruikt. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Inge,

    dat is een prachtige kaart geworden!!! Daar krijg je al lekker het lentegevoel van.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top