MFT Februari Birthday Challenge

Hoi! Vandaag de maandelijkse MFT Birthday Challenge, en deze keer staat de challenge in het teken van hartjes!

Hartjes kunnen het hele jaar door dus ook op een verjaardagskaart uiteraard. Ik stempelde de Hearts Entwined stempel op een uitgestanst achtergrond panel met stiksteekjes met Cotton Candy inkt. Dit is de basis van mijn kaart. Daarna stanste ik een wit frame met de Polaroind Shaker Die-namics en plakte dit op de hartjes. Omdat ik de nieuwe BB Birthday Buds stempelset echt te gek vind, vooral omdat de afbeeldingen niet zo groot zijn dus makkelijker te kleuren ^_^ , stempelde ik het muisje en het schaapje en kleurde daarna met Copic Markers. De ballon is gepaperpieced met een velletje uit het Birthday Brights Paper Pack. De roze You is gestanst met de All About You Die-namics en de tekst komt van de All About You stempelset. Klaar voor verzending!
Voor nog veel meer verjaardagsinspiratie klik je even door naar het My Favorite Things Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge


2 opmerkingen

Back to Top