hÄnglar and Wings, Thinking of You


Hoi en goedemorgen! Vandaag een super vrolijk kaartje gemaakt met de Svärmeri stempelset. Deze stempelset zit in de meest recente Kit van hÄnglar and Wings.


Ik stempelde het meisje van de set op wit aquarelpapier met Versafine zwart en kleurde haar met Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen en knipte ik haar uit. Daarna ging ik old school en gebruikte voor de lay out alleen maar papier geen Dies.
De lay out is gemaakt met diverse printjes van de Masterpiece Spring Kit van Femke Kokke. Heerlijke vrolijke papiertjes, net wat je nodig hebt in deze tijd. Ik maakt hiermee al een lay out voor mijn planner en deze vind je terug op mijn Instagram.
De Thinking of You tekst heb ik gestempeld met de tekststempel uit de Flicka med Spetsbard

Wens jullie een fijne dag, stay safe ❤
Inge

1 opmerking

  1. Deze is weer erg leuk geworden ! mooi kaartje in deze zachte kleurtjes
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top