My Favorite Things Weekly Sketch Challenge #483

Hee hoi, vandaag een kaart naar aanleiding van de MFT Weekly Sketch Challenge nummer 483. Ik maakte mijn kaart met de BB Sweather Weater in the Woods en stempelde de beer uit de set op wit watercolor paper en kleurde met de Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen. De achtergrond heb ik bestempeld met de Distressed Pattens stempelset en Distress Ink Stormy Sky. De hartjes zijn uitgestanst met de Hearts Entwined Die-namics. De tag heb ik gestanst met de Gift Tag Die-namics. Bij het beertje met de koffiebeker moest natuurlijk een passende koffie tekst ik koos voor deze van de Cup of Love stempelset. Alhoewel het nog wel even gaat duren voordat we een echte koffiedate kunnen afspreken, ligt deze kaart alvast klaar voor als het weer zover is, yay!

 
Alle details omtrent het meedoen met de wekelijkse sketch challenge vind je op het MFT Challenge Blog. Elke week is er een voucher te winnen van $ 50!!! Dus haal je MFT stempeltjes en Die-namics uit de kast, wees creatief en doe mee:D
Fijne avond en stay safe ❤
Inge


Geen opmerkingen

Back to Top