hÄnglar and Wings


Hee hoi en goedemorgen, een begin van een rare week met allemaal maatregelen om de Corona tegen te gaan. 3 weken bijna geen openbaar leven, bizar... voor mij betekend het drie weken "vrij" net zoals voor velen van jullie. Ik hoop dat iedereen veilig blijft en goed voor jezelf zorgen!


Ik maakte voor vandaag dit kaart  met het hÄnglar and Wings meisje, Stickflicka vond het wel een toepasselijk kaartje voor nu. Denk aan jullie en ik hoop dat je net als ik wat afleiding kunnen vinden in je hobby of het nu kaarten maken, breien, haken etc is, het verzet je zinnen even.

Het meisje is gestempeld met Versafine Black op wit watercolor paper en daarna gekleurd met de Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen. Op de achtergrond design paper van The Stamp Market,  en wit en kraft cardstock. Het leuke takje kreeg ik afgelopen zaterdag binnen en is van de Art Journal lijn van EDC.

Tot gauw en take care ❤
Inge

1 opmerking

Back to Top