Karin Joan, Blooming


Hee hoi, leuk dat je langskomt. Vandaag weer een kaart met producten uit de Blooming lijn van Karin Joan voor Studiolight.


Ik gebruikte voor deze kaart de  Karin Joan Collection Blooming - Stamp & Die Cut Set - BASICSDCKJ01, en de Karin Joan Collection Blooming - Clearstamp A6 - STAMPKJ04. Ik stempelde verschillende bloemen en blaadjes met Versafine Black op Florence Watercolor Paper Inktense White 200 gr en knipte deze uit met een schaartje omdat het papier vrij dun is gaat dit echt supermakkelijk.De mooie bloemen heb ik gekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers. De Bloom with Grace tekst heb ik geembost met wit embossing poeder en verhit met de heattool. De achtergrond heb ik met Stormy Sky Distress Inkt gewatercolored.

Alle producten van de Karin Joan Blooming lijn zijn te verkrijgen via jouw hobbywinkel.

Fijne dag allemaal,
Inge

1 opmerking

Back to Top