March Countdown Kickoff - 5 Days Until the New Release

Hoi en gezellig dat je weer langs komt ;-)  Het is weer die tijd van de maand woohoo, we gaan aftellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 10 maart 16.00 (NL tijd )

En wat een goed begin, ik start de countdown met de stempelset BB Unicorns and Glitter. Zo schattig! Ik stempelde één van de meisjes van de set met het hondje en kleurde met Zig Clean Color Real Brush markers en de Zig Blender Pen. Daarna stanste ik beiden uit met de bijpassende BB Unicorns and Glitter Die-namics. De tag is gestanst met de Fold Up Tags Die-namics en ik bestempelde deze met Distress Ink Shaded Lilac en de Distressed Patterns stempelset. Voor de lay out diverse laagjes cardstock en papiertjes uit twee paperpacks ( welke, deze vind je terug in de productlijst) De thank you komt ook uit de BB Unicorns and Glitter stempelset ne deze embosste ik met wit embossingpoeder op zwart cardstock.

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!
Inge

11 opmerkingen

  1. WOW!! Inge, your card is SO adorable! All those layers look so beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a cute card! Thank you for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your card, it's adorable!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So darling! Love the colors and layers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am not a unicorn fan but that is cute. Thanks for sharing your idea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is really amazing, love all the design.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een snoezig kaartje Inge! Ik ga snel naar de stempeltjes kijken. Zie je zaterdag bij Doe@ding, ik heb er zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awesome release, Wonderful creation! I especially love your coloring!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top