March Stay Tuned! We Have More in Store - 4 Days Until the New Release

Hoi en gezellig dat je weer langs komt ;-)  Het is weer die tijd van de maand woohoo, we gaan aftellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 10 maart 16.00 (NL tijd )

Ik ben dol op de stijl van Stacey Yacula en ben erg blij met deze set, Sky High. De afbeeldingen zijn kleiner als gewoon en heel makkelijk te kleuren. Ik deed dat hier met mijn Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blender Pen. Met de Framed Die-namics maakte ik een lijstje en hierin blende ik met het Mini Cloud Edges en Desert Storm Distress Inkt een lucht in. De tekst It's Plane to See You is zo leuk bij deze scene ^_^

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

5 opmerkingen

  1. Great idea having the scene pop out of the frame. Love it. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The clouds are amazing in this piece!! Thank you for sharing with us!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. THis is great! Love those little critters!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awesome release, Wonderful creation! I especially love the layout with the clouds!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top