MFT Color Challenge #138

 Hoi hallo, vandaag heb ik een kaart gemaakt voor de twee wekelijkse kleuren uitdaging van My Favorite Things Stamps. De kleuren combinatie deze keer is met Primitive White, Blu Raspberry, Ripe Raspberry, Lemon Chiffon.


Mijn kaart heeft een basis van 28 cm x 10,5 cm en is gerild op 14 cm zodat je een dubbele kaart krijgt. Hierop een panel van 9,5 x13 cm. Deze heb ik eerst bestempeld met de Distressed Patterns en Distress Inkt en nog niet opgeplakt. Op het panel een uitgestanste tag met de Stitched Traditional Tag STAX Die-namics. Ik heb deze nogmaals uit Primitive White gestanst en daar het bovenstukje vanaf gescheurd en op de witte tag geplakt. Aan de bovenkant een roze labeltje gestanst met de Fold-Up Tag Die-namics en hier heb ik een stukje zwart Hemp Cord doorgestrikt.
Daarna is het geheel op het witte panel geplakt.
De strookjes zijn gesneden van Ripe Raspberry,  een strookje stippeltjes papier uit het Over the Rainbow Paper Pack, en uit het Black and White Stripes Paper Pack eveneens een klein strookje.
Daarna heb ik uit Lemon Chiffon cardstock met behulp van de Bleuprints 33 Die-namics een label gestanst. Plak nu alles op elkaar.
Stans een rondje uit wit cardstock. Stempel een zebra uit de Zippy Zebras stempelset en stans uit met de bijpassende Zippy Zebras Die-namics. Doe hier wat garen achter en plak op.
Stempel een tekst uit de Bitty Thanks and Gratitude stempelset, snij uit en plak op. Plak hier en daar wat steentjes, geef met de niettang wat nietjes en plak het hele panel op een stuk foam zodat er wat dimensie in de kaart komt. Plak het geheel op de basiskaart, ready to go!


Je hebt tot en met woensdag 8 april de tijd om je kaart/creatie te plaatsen op het My Favorite Things Blog. Succes!
Inge

1 opmerking

Back to Top