hÄnglar and Wings, Thanks


Hoi goedemorgen, een hele fijne tweede paasdag! Gisteren op 1e paasdag hebben wij gechilled, beetje in de tuin bezig, beetje klussen, en heerlijk gegeten. Dit jaar met z'n drietjes, voelt echt raar. Normaal begint hier het kermis (lees, feestjes en kermisborrels ;-)) seizoen, nu is het stil overal...


Ik maakte voor vandaag dit konijnen kaartje met de hÄnglar and Wings Kaninfamilj stempelset. De set bestaat uit mama en papa konijn en twee kleine konijntjes. Ik stempelde het kleine meisjes konijn op wit watercolor paper en kleurde met de Zig Clean Color Real Bursh Markers en de Zig Blenderpen. Voor de lay out gebruikte ik papier uit de Masterpiece Kit van Femke Kokke. De Dies die ik gebruikte voor de blaadjes en het kant randje zijn allemaal van SU.

Ik wens jullie een fijne dag en stay safe ❤
Inge

3 opmerkingen

Back to Top