My Favorite Things Color Challenge #139

Hee hoi, vandaag de twee wekelijkse kleurenuitdaging op het My Favorite Things Stamps Blog. Deze keer met de kleuren Gravel Gray, Cement Gray, Tangy Orange en Blue Yonger. Ik maakt er dit I FWish I was There With You kaartje, erg toepasselijk vandaag de dag...

Voor dit kaartje haalde ik heel veel stempels en Die-namics uit de kast. soms gaat dat zo als ik een kaart maak dan komt van het één het ander want ik heb eigenlijk nooit een voorop gesteld plan als ik een kaart creëer, go with the flow....en de flow is deze keer lots of materials hahaha
Het vierkant en de soort van wyber heb ik bestempeld met achtergrond stempels (de hele lijst met producten vind je hieronder) De tekst kwam daarna en ik vond zelf het woordgrapje wel schattig met het visje erbij I FWish I Was There With You. Het visje van de BB Gill Friends stempelset is gekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen. De hello os gestanst met de Littl Hello Die-namics.

Je hebt tot en met woensdag 22 april de tijd om je kaart/creatie te plaatsen op het My Favorite Things Blog. Succes!
Inge

1 opmerking

Back to Top