hÄnglar and Wings, Thinking of You


Hoi en goedemorgen, hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad en er weer het beste van hebben gemaakt. Wij hebben een beetje gerommeld in en om het huis en ik heb wat voorgewerkt op wat opdrachtjes want hee dat kan nu. Alhoewel ik moet zeggen dat ik niet echt geïnspireerd raak van deze tijd maar daar ben ik vast niet de enige in :P


Ik maakte onder andere deze kaart met de hÄnglar and Wings Ullrik och Ullrika stempelset. Ik stempelde het meisje en het schaapje van de set op Florence Intense White Watercolor Paper ( 220gr, smooth) met Versafine Black en kleurde zowel met de Zig Clean Color Real Brush Markers als Tom Bow Markers. Daarna knipte ik ze beiden uit. Voor de achtergrond gebruikte ik allemaal papiertjes uit de nieuwe Mix 'n Up! (klik voor mee info) De tekst komt van de Flicka Med Spetsbard stempelset.

Ik wens jullie een fijne maandag, stay safe ❤
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top