Mix en Match #42


Hee goedemorgen, vandaag met een Mix en Match kaartje. Sandra zocht deze keer de schets uit en is weer een hele bruikbare! Ik zit net te kijken, het kaartje hiervoor hebben we ook al in Corona tijd gemaakt, bizar hoe snel en tegelijk ook langzaam de weken voorbij gaan he...


Ik maakte een kaartje met een echte mix van verschillende merken. De gave tekst is van Ludiec een erg leuk nederlands stempelmerk met de meest prachtige bloemenstempels en aparte nederlandse teksten. De lay out is gemaakt met stansjes van diverse Elizabeth Craft Design Essential Planner sets, het mooie papier is van The Stamp Market en het schattige konijntje van My Favorite Things Stamps. Het konijntje is gekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers.

Ik ben heel erg benieuwd wat mijn mede mixers ervan gemaakt hebben. Klikken jullie gezellig mee naar SandraEllenMariken en Inge?

Stay safe❤
Inge

2 opmerkingen

  1. Ooh, geweldig! Wat een mooike en gave kleuren! Helemaal leuk! Fijne dag, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd grappig om te zien hoe verschillend jullie kaartjes zijn in dit mix & Match team. Deze is ook prachtig! Het merk Ludiec ken ik niet, zal eens kijken...

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top