My Favorite Things Weekly Sketch Challenge #485

Hoi, vandaag weer een leuke schets uitdaging op het My Favorite Things Stamps Blog. Ik besloot om met deze schets een verjaardagskaartje te maken. Verjaardagen gaan,versoberd uiteraard, nog steeds door ;-)

De banner heb ik zelf gesneden uit wit cardstock en daarna heb ik de You Take Teh Cae Die-namics gebruikt om de tekst uit te stansen. Het kleine apenkopje komt van de BB Birth-Yay stempelset en heb ik uitgestanst met de bijbehorende BB Birth-Yay Die-namics en gekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers.  De kleine tekst heb ik gestempeld op zwart cardstock met Versamark, besprenkeld met wit embossingpoeder en verhit met de heat tool.
 
Alle details omtrent het meedoen met de wekelijkse sketch challenge vind je op het MFT Blog. Elke week is er een voucher te winnen van $ 50!!! Dus haal je MFT stempeltjes en Die-namics uit de kast, wees creatief en doe mee:D
Fijne avond en stay safe ❤
Inge

1 opmerking

  1. Such a cute card. I have the die set and needed an idea and you just gave it to me. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top