May Halfway to the Big Day - 3 Days Until the New Release


Hoi en gezellig dat je langs komt.  Na een maand afwezigheid door de omstandigheden van het moment is het nu gelukkig weer die tijd van de maand woohoo, we gaan aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van Mei! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 5 mei 16.00 (NL tijd )

Vandaag een kaartje met de lieve Happy Hummingbirds stempelset. Ik gebruikte deze set om een Thinking of You kaartje te maken, prachtig lettertype ook weer! Het vogeltje stempelde ik met zwarte inkt op wit aquarelpapier en kleurde met de Zig Markers. daarna stanste ik het vogeltje uit met de Happy Hummingbirds Die-namics. Voor de lay out gebruikte ik diverse Die-namics, welke dat vind je terug in de productlijst hier onder. De mooie blaadjes stanste ik met de Grand Greenery Outline Die-namics en de Grand Greenery Solid Die-namics

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een hele fijne zaterdag en tot morgen!
Inge

Back to Top