May MFT and Friends


Hoi en goedemiddag! Vanaf nu staan álle nieuwe producten van de release van mei live in de webshop van My Favorite Things Stamps. Happy Shopping!


Een regenboogkaartje op Bevrijdingsdag, ook al zo'n rare dag dit jaar. Zonder festivals en gezellige uitjes...gelukkig schijnt de zon! Ik maakte deze kaart met de Rainbow Whimsy Die-namics. Deze Die-namics krijg je gratis bij een bestelling van $ 60 of meer bij My Favorite Things Stamps. De tag bestemelde ik met de Circle Celebration Background en Versamark. Ik besprenkelde dit met wit embossing poeder en verhitte met de heat tool. Daarna ging ik er met Distress Ink Stained Glass overheen. De regenboog stanste ik uit verschillende kleuren cardstock al met al is het een heerlijk vrolijk kaartje geworden met een mooie tekst van de Good Luck Greetings stempelset die je voor diverse gelegenheden kunt gebruiken.
Vandaag een fantastische give a way! Breng een bezoekje aan alle MFT Designers die een MFT amd Friends Post hebben. (Deze kun je vinden op het MFT Blog) en laat een comment achter vóór Donderdag aanstaande. Je maakt dan kans om één van de twee gift vouchers te winnen ter waarde van $100, wauw!
De winnaressen worden random gekozen uit de comments achtergelaten op de deelnemende blogs. Good Luck!

Fijne bevrijdingsdag en veel hop plezier!
Inge

Back to Top