May, Final Countdown - 1 Day Until the New Release


Hoi en gezellig dat je langs komt.  We gaan nu de uurtjs aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van Mei! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf morgen dinsdag 5 mei 16.00 (NL tijd )

Ik wilde graag een vrolijk en grappig kaartje met de leuke Main Squeeze stempelset maken en wat kun je hiervoor beter toevoegen als een paar wiebel oogjes. Ik stempelde twee citroentjes uit de set op wit watercolor paper en kleurde met de Zig Clean Color Real Brush Markers fel gele citroentjes. De Hey There tekst komt van de Hey There, Cupcake Die-namics en ik gebruikte alleen de Hey There tekst in combinatie met de gestempelde To My Main Squeeze tekst. Voor de lay out nam ik de Trendy Tag Die-namics en stanste deze uit wit cardstock. De strookjes sneed ik uit de blokjes van MFT en een gouden strookje uit goudkleurig glimmend cardstock.
Dank je wel voor het langs komen en vergeet vooral niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een hele fijne dag!
Inge


3 opmerkingen

  1. Fun use of the cupcake die! Love it. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuk en fris uitziende kaart Inge.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal fris en fruitig deze! Erg leuk met die wiebeloogjes en prachtig ingekleurd, ik krijg er de zomerkriebels van!!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top